Превод

петък, 26 април 2013 г.

Днес, 26 април 2013 година 28 ученика от Земеделска професионална гимназия, гр. Сандански посетиха представителството на Майкрософт в България. Те участваха открит урок в две части. По време на първата част г-жа Теодора Върбанова ,ръководител „Образователни програми“ в Майкрософт България използвайки умело лекция съчетана с беседа запозна учениците с:
- Историята на Майкрософт и ролята на софтуерните продукти на Компанията;
- Представяне на основните софтуерни вертикали на Компанията;
- Майкрософт в България;
- Представяне на най-новите продукти на компанията, до които и учениците ще имат достъп във втората половина на Открития урок;
- Майкрософт и образованието – как Майкрософт подкрепя учениците да реализират своя потенциал;
Въпросите, поставени като казус за решаване стимулираха любопитството и креативността на участниците в открития диалог от което пролича тяхното отношение към образователния процес, базиран на новите ИКТ.
Втората част бе чисто практическа. В нея под ръководството на двама обучени асистенти на Майкрософт България /Любо и Нинчето/ учениците работиха с :
- xBox 360 с Kinect
- Microsoft Surface

- Windows Phone
- Slade for Education
Часът се превърна в забавление и ще се помни дълги дни.
Проведеният открит урок е част от кариерното консултиране, свързано с професията ИТ специалист. Същите ученици са включени в проект CareerITи са ползватели на неговия продукт, като им бе предоставена възможност за безплатно дистанционно обучение по информационни технологии.
Това обучение ще се реализира чрез партньорство на Microsoft IT Academy и всички, които го преминат успешно ще получат напълно безплатно сертификат на Microsoft, удостоверяващ постигнатото ниво компетентност.
Проектът се реализира от Майкрософт и Стопанския факултет на Софийския университет в рамките на програма YouthSpark и неговата цел е да обхване най-добрите и мотивирани ученици на България, като им предостави съвременно обучение по ИТ и предприемачество.
А нашите ученици са добри и мотивирани!!!

Няма коментари: